Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

asbest_hero_img.jpg

Sociale Veiligheid en Omgaan met Agressie

Agressie en geweld, een veel voorkomend probleem waar werkgevers en werknemers in bedrijven mee te maken kunnen krijgen. Maar op welke wijze gaat u hiermee om? Uw eigen reactie en/of gedrag heeft vaak een ongewenst effect op anderen, waardoor bij deze irritatie kan ontstaan. Deze irritatie kan snel agressie en geweld oproepen bij uw klanten en/of bezoekers. Tijdens deze training leert u op een effectieve wijze omgaan met agressie en geweld.

Doelgroep

Alle frontoffice-medewerkers en medewerkers van binnendiensten, wijkteam-medewerkers in de buitendienst, toezichthouders, parkeerwachters enz., die functioneel met publiek contact maken of geacht worden (on-)gewenst contact met burgers te krijgen. Voor al diegene die in de dagelijkse praktijk beter wil leren omgaan met agressie en geweld.

Opleidingseisen

Een specifieke vooropleiding is niet noodzakelijk.

Inhoud cursus

  • kenmerken en soorten van agressief gedrag
  • elementaire communicatie
  • omgaan met emoties
  • verbaal en non-verbaal gedrag bij agressie en geweld
  • klachtenafwikkeling
  • sociale betrekkingen
  • praktijkvoorbeelden en oefeningen d.m.v. rollenspel
De cursus Sociale veiligheid en omgaan met agressie is code-95 gecertificeerd!

HCM Veiligheidsmanagement …..een veilige keuze!